Timp de raspuns
- Timpul mediu de raspuns la formularul de contact este de 24h lucratoare
Plata
- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
- Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
- Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
- Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
- Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Creative Work Point SRL
Livrarea serviciilor achitate
- Termenul de livrare al produselor cumpărate se încadrează între 1 și 4 zile lucrătoare din momentul înregistrării comenzii pe site. Termenul de livrare se poate prelungi până la o săptămână în situații deosebite ce țin de perioadele de vacanță, distanță sau întârzierile firmei de curierat. Comenzile plasate în weekend sau în alte zile libere legal vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare
- In cazul produselor digitale, acestea se vor livra pe email imediat ce se confirma plata.
Anularea tranzactiei
- Anularea tranzactiei se poate face in primele 24h de la confirmarea tranzactiei.
- Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Restituirea / rambursarea tranzavtiei
- Conform OUG nr. 34/2014, ai dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, sa returnezi produsul / produsele comandat(e). Pentru acest lucru este nevoie să ne contactezi prin email la contact@gabrielailie.ro despre intenția de a returna produsul/produsele cumpărate, fără a obligativitatea invocării unui motiv, în caz contrar societatea putând refuza returul. Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat. Returul se va face prin același serviciu de curierat prin care s-a făcut livrarea inițială, iar taxa de transport va fi suportată de către tine. Odată cu finalizarea returului, valoarea comenzii va fi inapoiata in termen de 14 zile calendaristice. Pentru orice întrebări legate de livrare te rugăm să ne contactezi.
- In cazul produselor digitale (pdf), acestea nu se pot returna