Audit și Strategie Branding Personal – 2 sesiuni de 60 de minute, plus suport 60 de zile pe Whatsapp
Acum 3 ani am postat prima dată pe Instagram. Asta era postarea ..Și reflectă exact întrebarea pe care e nevoie să ți-o adresezi la un început de drum.
Nu aveam nici un obiectiv clar atunci, poate ceva așteptări vagi, dar știam că îmi asum un proces pe care îl pot susține și care să mă ajute…
Pentru că am avut acest proces, 3 ani mai târziu rezultatele mi-au depășit orice așteptări aș fi avut (comunitate de peste 40.000 de persoane, Podcast, jurnale ghidate, impact, vieți transformate, prietenii valoroase, etc).
Sunt Gabriela Ilie, Psiholog și Terapeut Somatic, Podcast Host, dar unul dintre rolurile mele preferate este cel de antreprenor pasionat de marketing.
Iubesc psihologia și fără ea nu aș putea să trăiesc, dar identitatea mea înainte de a fi psiholog este legată de business. Asta pentru că înainte să fiu psiholog am lucrat peste 15 ani în mediul de antreprenoriat, unde am am dezvoltat un business de peste 60mil euro și am gestionat echipe de peste 100 de persoane.
Mă bucur că acum mi-am găsit adevărata zonă de geniu, unde pot aduce cea mai multă valoare: dezvoltarea unui brand personal și a unui business profitabil pentru psihologi, coaches și educatori pentru sănătate.
Este pentru tine acest program dacă:
- -ai deja un brand personal, dar simți că nu te mai reprezintă
- -nu știi care e nișa ta, nu știi exact cui te adresezi
- -ai un cont de social media, dar nu a mai crescut de ceva timp
- -nu mai știi ce să postezi
- -ai un engagement mic (likes&shares)
- -nu faci bani câți ai dori
- -vin către tine clienți cu care nu vrei să lucrezi neapărat
O să-ți spun sincer cum te ajută să ai un Brand Personal puternic (mai ales dacă ești psiholog, coach, nutriționist, consultant sau educator pe alte teme de sănătate sau dezvoltare):
- -îți poți face programul cum vrei tu, nu e necesar să mai lucrezi 1:1 zilnic
- -îți găsești nișa și devii autoritate în zona ta de geniu
- -câștigi mai mult, pentru că în zona ta de geniu nu există competiție, așa că tu decizi prețurile
- -creezi programe unice, pe care le poți susține ușor
- -poți lucra doar 2-3 ore pe zi, în rest îți poți face programul cum vrei tu
- -poți avea mai multe surse de venit (îți arăt cum poți face ebooks, produse digitale, sau chiar produse fizice și cum să automatizezi logistica pentru ele)
- -ai impact mai mare pentru că poți lucra cu mai multe persoane în același timp
- -colaborezi cu oameni extraordinari, îți extinzi zona de networking, ești invitat(ă) la Podcasturi
Garantez toate acestea pentru că așa arată viața mea acum.
Pentru mine dezvoltarea brandului personal a fost și este o călătorie extraordinară
- am lansat un Podcast – Morning Podcast, unde am avut peste 50 de invitați, dintre care mulți mi-au devenit prieteni
- am învățat de la zero, marketing, editare video și audio și foarte multe skills-uri noi
- am creat o comunitate de peste 50.000 de persoane
- mi-am identificat zona de geniu și am creat din această zonă am creat 5 jurnale ghidate (atât în format digital, cât și în format fizic)
- mi-am creat nișa mea unică, care este bazată pe ceea ce îmi place și îmi aduce energie
- am creat mai multe cursuri și programe care au schimbat viața celor care le-au parcurs (de journaling, vindecarea anxietății, rutina de dimineață)
Regula numărul unu a brandingului personal: Găsește-ți zona ta de geniu și acționează din ea
Zona de geniu este un loc special și unic în care te regăsești într-un mod profund și autentic.
Este acel domeniu în care simți că îți pui în valoare cu adevărat potențialul și talentul.
Este acolo unde pasiunea ta se îmbină cu abilitățile tale naturale și îți oferă o stare de împlinire și satisfacție profundă.
Zona de geniu în business se referă la intersecția dintre ceea ce faci excepțional de bine și ceea ce îți place cu adevărat să faci. Este domeniul în care talentul tău natural și pasiunile se aliniază perfect cu munca pe care o faci, rezultând într-o performanță de top și o satisfacție profundă.
De ce e importantă nișa?
A te specializa într-un anumit domeniu nu te restricționează, ci te ajută să te concentrezi pe ceea ce știi mai bine să faci.
Scopul nișării este să te ajute să-ți organizezi mai bine resursele.
Pe măsură ce afacerea ta crește și ai mai multe resurse, poți începe să te extinzi în alte domenii. Dar e bine să începi cu un domeniu restrâns, pentru că astfel poți obține rezultate mai bune și mai rapide cu timpul și banii pe care îi investești.